13h sömn

Har sovit typ 13 timmar inatt, jätte skönt!  Sitter i skolan nu och har svenska, orkar inte skolan nu den här veckan..

Måndag: Tyska prov, PLUGGA :(
Tisdag: Engelska prov, Stallet rida lukas
Onsdag: No prov, Stallet rida Lukas
Torsdag: Stallet rida Lukas
Fredag: So prov
Lördag: Stallet, rida Lukas
Söndag: Julshow i  gustavsbergsstallet som jag måste vara med i..

fyra stora prov den här veckan, som kommer gå helt åt skogen... Sen har jag också en försenad hemkunskaps uppgift som jag tydligen måste göra om igen.. Idag skulle jag träffa yanelle men kände att jag måste hem och plugga för att rädda mina betyg vilket verkligen suger! Men snart så slutar skolan, den 22 december är det äntligen jullov, sen börjar skolan igen nästan direkt med matte prov och dom nationella drar igång. Hahah ååh just nu ser jag bara negativa saker i mitt liv, men jag e glad ändå wihoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0