Ändrad veckoplanering..

Måndag: Vet faktiskt inte

Tisdag: Stallet rida lukas


Onsdag : träffa yanelle Åka hem till lina och prata lite tror jag det var

Torsdag : operation sen hem och vila

Fredag: stallet rida lukas och pyssla med prinsen

Lördag : stallet rida lukas och prinsen sen träffa jesper

Söndag : stallet rida lukas, sen till gustavsbergsstallet och ha lucia planering..

Alltså lite små ändringar bara, ska hjälpa till med prinsen, en nordsvensk gammal travare (har jag för mig) i stallet, ungefär samma size som lukas, lite mindre dock. På fredag ska jag nog bara pyssla med honom och på lördag ska jag nog rida också..

bild från i mars 2011


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0