Animals

Kan meddela er att Fanny lever och kommer uppdatera er så fort hon kommer hem. Hon är tydligen väldigt svullen runt ögat men allt har gått bra :)

Tänkte slänga in ett snabbt inlägg om min små djur :)

Vi börjar med min otroligt smarta hund Svea, en tant på 4 år som lever livet till fullo!
Vi hämtade hem Svea lördagen den 24 april 2010 i Göteborg.
Svea är en Welsh springer spaniel :)
Så nu har alltså Svea bott här i 1 och ett halvt år.
Hon är en once in a lifetime hund. Hon älskar alla hon träffar och vill alltid välkommna alla med massa pussar.
Hon har grymt mycket energi och kan hålla igång hur länge som helst.
Finns hur mycket som helst att berätta och hon betyder så mycket för mig att jag inte ens kan beskriva det.
Bjuder på lite bilder istället:



Sen har vi det nyaste tilskottet, Jackson :)
En liten kattunge på 4-5 månader som vi hämtade hem från Göteborg (han också) lördagen den 29 Oktober.
Jackson är en blandras mellan Maine Coon och Perser. Han kommer bli en väldigt väldigt stor katt haha :)
Kan inte påstå att jag känner honom så väl än, han är inte särskilt social (än) och busar hellre än ett ligga i knäet.
Här får ni några bilder istället:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0