Äntligen hemma!

Lång dag för min del, som egentligen skulle ta det lugnt, lämnade mitt hus halv åtta imorse och kom hem nu tio över elva.. Där imellan har jag varit i skolan  hade två lektioner på morgonen sen håltimme från 10.50-14.10 pga att jag slapp tyska provet sen har jag alltid en håltimme på fredagar dock mycket kortare, hatar det egentligen för det är typ bara jag som har håltimme i min klass... Som sista lektion hade jag idrott (började 14.10) Men jag fick inte vara med pga operationen igår. Så helt ovärd dag i skolan..

Sen åkte jag till stallet.. mer detaljerat i inlägget ovan annars blev det här överdrivet långt..

Sen åkte jag hem till min moster och åt middag och så kollade vi på idolfinalen, inte så insatt i det där med idol, men det var väl mysigt. Bara att jag ser inget alls på mitt öga nu, det är svullet, gör jätte ont och det rinner som satan, inte kul alls!

assöt bild osv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0