Besökare rullar in!

Ojoj, var många som har fått nys om våran blogg, vilket är jätte kul!

Men iallafall, Jag måste lära mig att säga nej, nu helt plötsligt har jag tre hästar på fredag. Vet inte hur jag ska hinna det, med tanke på att jag slutar tre bussen går 4 över. Och har idrott som sista lektion, men behöver kanske inte vara med efter som jag opereras imorgon.. Annars kommer jag komma ut dit tio över fyra.. Men jag tror jag kan övertala läraren att få gå lite tidigare.
Men i alla fall jag ska rida/fixa med Lukas, Prinsen och wiktor. Vill verkligen rida alla, lukas har inte gått sen i tisdags så just därför. Wiktor för han är en så himla speciell häst och super rolig att rida. Prinsen för ja, han har jag aldrig haft med att göra förut! Men ska väl försöka hinna med två iallafall! har ju prinsen på lördag också så vi får se. Får väl ägna dagen imorgon innan och efter operationen åt att tänka på vilka hästar jag ska ta och göra vad med, (slipper skolan!)


Lukas, 5år, tinker
Wiktor, runt 12-15 kanske, fd. Travare
Prinsen, 10-20år (ingenkoll) fd. Nordsvensk travare

Så alla får en bättre bild om vad det är för hästa jag talar om!

Kommentarer
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - Sandra

sv: aha okej! vad roligt! :D

2011-12-07 @ 23:14:36
URL: http://ponnyskruttarna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0