Dagens

Det vara hanna som fick en iphone, meeen hon glömde att fixa till rätt kategori!

Idag åkte jag ut till stallet vid tio. Men innan det så fixade jag och mamma lite med min kanin :/ han har typ blivit sjuk.. UschUsch. Men sen i stallet så red jag ut med Patricia som hade olle. Vi tog det ganska lugnt, sen så lunchfodrade vi åt lucia! Tänkte bjuda på en stallplanering för jullovet..

22/12 tor - skolavslutning
23/12 fre - Lukas
24/12 lör - Lukas
25/12 sön - Lukas

26/12 mån - Lukas, Prinsen
27/12 tis - Lukas, Prinsen
28/12 ons - Lukas, Prinsen
29/12 tor - Lukas, Prinsen
30/12 fre - Lukas, Prinsen, Olle
31/12 lör - Lukas, Prinsen, Olle
1/1 sön - Lukas, Prinsen, Olle
2/1 mån - Lukas, Prinsen
3/1 tis - Lukas, Prinsen
4/1 ons - Lukas, Prinsen
5/1 tor - Lukas (inte bestämmt vilka dagar ännu)

6/1 fre - Lukas (-||-)
7/1 lör - Lukas (-||-)
8/1 sön - Lukas (-||-)
9/1 mån - Lukas (-||-)
10/1 tis - skolan börjar

Så ser det ut ännu sen kommer det säkert ändras lite med lukas, eller också så kommer jag få wiktor någon dag säkert..
Den dag jag lär mig säga nej, då har det verkligen skett ett mirakel..

Fast kollade i prinsens skåp idag, jag har fått 500 kr, 20 läskburkar, 20(?) ramlösor och en stor burk godis najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0