Dagens

Jag började dagen med att åka till lukas, insåg helt plötsligt att jag hade väldigt brottom jag som hade tagit det lugnt hela tiden, så jag red i ungeär 30 minuter, galopperade runt i sommarhagen typ, och tog några små skutt. Det gick toppen, fast han var väldigt trött lillen. Men sen stressade jag verkligen iväg till gustavsberg för mitt möte började klockkan två.

Så när jag kommer dit går jag runt ett tag och inser att ingen annan i usek är där, men så kommer hedda så pratar vi lite och då har alla andra i usek ridit ut? fasten vi hade möte, då blev jag verkligen iriiterad.. Så vi fick vänta till klockan tre då hade alla kommit så var vi med på lucia mötet. Usek ska ha en gymkana men den tänker jag inte vara med på, men så måste jag vara med på lucia tåget, för dom ville ha med mig på nån grej ska rida rossini då.. Har ridit han typ en gång, skrittat 10 minuter så det här ska bli speciellt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0