Det där med julklappar....

Nu är jag hemma igen från Kunskapsgymnasiet, är faktiskt nästan helt säker på att jag vill gå där.
En del lektioner är på engelska, en del på svenska. Dom lektioner som är på engelska leds av personer med engelska som modersmål vilket jag tycker verkar häftigt!
Kommer antagligen söka både natur natur och natur sam då jag inte är helt säker ännu ;)

Blev avsläppt i forum så att jag skulle ta bussen hem där ifrån. Dock strulade bussarna så gick in i forum istället och kollade lite smått efter julklappar.
Herregud, jag blir sämre för varje är som går på det här med julklappar.
Jag har ingen inspiration och får istället bara panik för att jag inte hittar något.
Usch! Det är kul att få julklappar men inte att köpa haha!

Strömsholm sommaren 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0