Dream a little dream

Om jag skulle köpa häst...

Okej snarare när jag köper häst så vill inte jag bara köpa en vanlig häst som alla andra har.
Missförstå mig inte, jag tycker själv det är så ballt med människor som har lite mer "udda hästar".
Med andra ord, hästar inte många andra har.
Jag skulle själv tycka det vore så häftigt att ha t.ex. en Quarter eller painthorse och rida engelsk ridning med.
Skulle annars gärna vilja ha en arab haha, lite smått kär i araber ;) Pepino som jag red innan var arabkorsning och Massa är ju polsk arab.
Polska araber är ju lite kraftigare ch där med mera ridbara, så en polsk arab skulle det i så fall vara.
En skäck skulle jag gärna ha, har en förkärlek till skäckar.
Annars är jag också otroligt kär i rasen Welsh cob, åh vad snygga dom hästarna är!

Lord Owen, vila i frid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0