ååh jag pratade med åsa igår lite om hur det var ihagen eftersom flera hästars täcken hade blivit sönderbitna.. Då visade det sig att lukas är Högst i rang, visste att han låg bland de högre men inte högst. Heheh men det är väl för det lilla monster han egentligen är. En sån vändning också när vi flyttade dit med honom då hade han inget att säga till om. Sen efter han stog med lilla gubben ett tag (3årig ponny).. Efter det så ja har han lärt sig att man kan vara högre för att han var så feg..
Så min lilla häst totalt förstör dom andra stackars hästarnas täcken, vilket inte alls i så bra. Men på nått sätt är jag ändå glad att det inte är han som är den där som blir "mobbad".
Men sen brukar det ju inte vara dom yngre som är högst i rang. Men just nu är min häst båge yngst och minst/näst minst i sin hage..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Han är så jäkla fin på den bilden! :D

2011-12-04 @ 11:59:54
URL: http://evlingeryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0