Ett försenat inlägg

Igår så åkte jag till nacka efter skolan med mickis och carro. mickis skulle köpa lite julklappar, carro åkte hem ganska snabbt. Men jag och mickis var kvar ett litet tag till. Delade på en asstor glass!

Sen åkte vi till brunn och kollade på innebandy det tror jag aldrig har hänt förut, från min sida iaf.

Ingarö p96 - Huddinge  runt 3-2 tror jag det blev
Ingarö A-lag herr- Djurö  8-3 tror jag det blev

Alltså vinst för båda ingarös lag. När jag och mickis gick dit mötte vi Joel och Mathias, så var med dom. Sen när vi hade satt oss kom det bara fler och fler, trevligt trevligt. Men nu ska jag åka till stallet och rida ut i ösregnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0