Filmmys- BILD OCKSÅ

Jahajaha nu har jag kollat på två filmer, Shes the man och Lovewrecked.. Två filmer med amanda bynes, och i shes the man är Channing Tatum med, så jävla snygg! döör.. Men jag tvättade lite sen bakade chokladbollar sen satt jag mej med mamma och såg Lovewrecked, dn andra såg jag tidigare.. Men jag känner att så mycket godis, bakelser och gud vet vad som jag tjockar i mig blir det väl till att spendera vintern till att vara ute och springa. för att inte väga 80kg lixom.. Tur har jag att snön inte har kommit..

Asså påriktigt vad jag inte orkar mig själv, hade varit och borstat tänderna i rummet bredvid mitt. När jag går in på mitt rum går jag på en tröja och halkar om kull, smäller till knäna nå fruktansvärt och huvet rakt in i skåpskanten. Det gjorde lagom ont ska jag säga kan knappt stödja på ena benet och huvet behöver jag inte ens tala om hur ont det gör. Jag får leva med lidandet..

gjorde nya naglar mycket snyggare i verkligheten väldigt lika dom tidigare naglarna men det är större skillnad i verkligheten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0