GodmorgonGodmorgon

Gud va skänt att gå upp nu, klockan är 11 ungefär, och vaknade nyss. Gick och la mig 22.30 ungefär och vaknade typ 11.00. Men jag fick vara ledig från skolan eftersom att annars hade jag bara hunnit haft en lektion om jag skulle gått dit för att sen åka till operationen.. Ska åka om lite mindre än en och en halv timme. Klumpen i magen har faktiskt inte kommit ännu, har varit jätte nervös hela veckan, och nu när det  är dags, så verkar jag inte bry mig alls. Det är ganska skönt, men när jag väl är vid sofiahemmet (där jag ska operera) då kommer jag nog vara lagom nervös uschusch.

Min knäppis katt som vill sitta vid bordet och få sin mat och som sover i kartonger,  väskor och papperspåsar, som på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0