Great great

Känner mig ganska grym just nu, har precis skickat in den sista engelska uppgiften för i år och ska nu ut en snabbis med hunden innan jag ska göra klart franskan.
En fredag och jag tycker det är helt okej att plugga, haha vet inte vad som händer med mig. Men men, bara positivt att inte säcka ihop totalt av att behöva plugga.

Jag och Fanny ska ju baka imorgon. Jag tycker själv att vi ska göra något roligt, ingen tråkig sockerkaka typ :P
Det jag oftast brukar baka:

Muffins (ibland med frosting)
Drömtårta
Sockerkaka (haha, mest när jag är sugen på nått gott)

Okej brukar inte baka så ofta och när jag väl gör det så bakar jag typ alltid något av ovanstående.
Lite tråkigt faktiskt.
Aja, vi ska se till att få lite bilder på det vi bakar ;)

Jag och Massa, Svea, Fanny och Lukas i i sandtaget i somras. Finn ett fel haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0