Igår/Idag

Nu har vi vaknat och sitter i min säng och gosar med Morris. Igår så red jag först Lukas red ut med hanna och fotade lite i sommarhagen. Sen red hon massa och jag prinsen vi skrittade ut i typ en timme, och satan vad pigg Prinsen var och jätte glad över att komma ut. Travade runt lite med honom men inte mycket och krävde absolut inget, men när vi kom tillbaka till stallet så var han helt svettig, han är då inte van att bli riden så ofta eller länge.
Lite smak prov på mej och lukas jag vet inte så bra bilder..



Jag vet att det inte sr så snyggt ut men skit samma..

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: Ja, kan tänka mig de.



Ja, såg på bilder hur stor musche han kan få, tyckte min pålle hade en stro musche, men är inget att jämföra med din ;) Men det är sött :)



haha nähä, trodde det ja.



Hur gammal är han? :)

2011-12-11 @ 12:34:36
URL: http://emeliel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0