Insperation?

Idag försvann min insperation lite, det sög faktiskt. ville blogga men visste verkligen inte om vad! Men jag tog fyra bussen ut till stallet, så skulle jag skritta ut med Hanna. Det var kol svart verkligen, men ändå super mysigt att låta hästare knata på. Red barbacka dock var lukas något pigg! men det gick bra, han ville bara små trava ibland.. Sen gjorde vi en videoblogg också, vet dock inte om den kommer upp, den blev helknasig. Men vi får se med hanna för det är hon som har den på sin mobil! Sen oturligt nog när vi var påväg tillbaka till stallet så började det regna väldigt mycket, men med den skritten hästarna fick så var vi tillbaka snabbt och han inte bli så blöta!

Dom i stallet måste tyckt jag var riktigt söt, jag hade en dunväst, sen över den hade jag en jätte tjock lite förstor tröja.. Jag såg ut som en vandrande igloo, måste sett helknas ut, haha hanna skrattade iallafall. Nya ridstövlarna var på också, underbara dom var riktigt sköna, och jag frös inget! Sen självklart var båda vi och hästarna proppade med reflexer!
Innan turen söthästen :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0