It will rain

Regnat hela dagen och var verkligen osugen på att rida men efter att ha stått och tvekat i typ 30 min så tvingade jag ut mig på Massa barbacka i regnet.
Det var faktiskt mysigt, vi travade runt på vallen och hon var väldigt mysig faktiskt.
Jag kände att Massa snubblade en gång men tänkte inte så mycket på det förens nästa varv när jag ser att det ligger en sko på marken.
Så blev det med den ridturen... Hann rida typ 5 min och sen var det bara att ta upp skon och gå hem igen.
Jenny ska ut imorn på förmiddagen och se om hon kan spika fast skon igen. Hoppas hon kan det för jag vill rida ju!
Sprungit i hagen kanske? Busted...

Yey... Fick ett sms från Jenny att hovis kommer ut på måndag så hon kommer inte slå i skon. Buhu, jag som ville rida :( Får väll se, det kanske är nån annan som vill ha hjälp imorn när jag är där ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0