It's gonna be a great day, they say...

Woho, klockan 7 gick mitt alarm första dagen på lovet. Har nu nästan gjort mig i ordning klart för att dra till stallet. Ska rida Massa, sen hem och titta på film med några kompisar för att sen i kväll klä granen hemma hos mammas :)
Imorn ska jag hem till pappa och klä gran och på lördag är det julafton :D
Imorgon ska jag även hinna rida två gånger innan jag e hemma.
Först Olle, och sen till ridskolan och förhoppningsvis rida bästa hästen Keepen :)
Sista ridlektionen för mig, komme ju inte fortsätta efter jul. Det går nog bra.
Nu måste jag fortsätta göra mig i ordning.

Första promenaden med Massa :) Andra, nej tredje gången jag träffade henne ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0