Jag bröt mitt eget löfte

Jag sa imorse att jag inte ville rida ut på Sigge då min arm gör ont men tror ni inte jag red ut ändå? haha..
Red med Fanny på Olle och det var faktiskt riktigt kul! Sigge var lika pigg som vanligt. Han e ju lite kul när man ska galoppera, hästen framför börjar galoppera men Sigge e så taggad att han bara galopperar på stället och hoppar från sida till sida innan han tar några lufthopp framåt och börjar galoppera i alla fall halvt normalt.
Konstig häst.
Vi hoppade lite i somarhagen och det gick helt ok, inget märkvärdigt så.
Och ja, galoppen hemåt då... Olle drog ju iväg och bockade satan medans Sigge typ galopperade på stället och körde en 180 graders sväng med rumpan så jag höll på att ramla av också. Haha, ja så kan det gå. Något övertaggade hästar Behöver jag ens säga att båda hade vilat dagen innan?
Nu ska jag sova, eller jag försöka. Katten drar runt som en galning nu så han kommer väll försöka busa med mig.
Gott nytt år people!

Jag och Massa i våras. Har snart ridit i Massa i ett år. Helt sjukt hur fort tiden gått!
Min fina vän Veronica som tagit bilden.

Kommentarer
Postat av: Anna

Fin blogg roligt att se fler bilder på Massa. Hon ser ut att må så bra! Hälsningar Anna (massas ägare)

2012-01-01 @ 21:51:11
URL: http://www.eklunda.snabber.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0