Jullov

Imorgon ska jag sova sova sova sen åka till lukas och mysa. Har haft en jätte konstig känsla hela dagen, ni vet magkänslan lixom. Det känns som n¨ågot har hänt med lukas något allvarligt, började nästan gråta när jag såg en bild av honom... Känn jätte fel, vill bara åka dit nu och pussa på han. Det läskiga är att min "magkänsla" brukar ofta ha rätt, men nu hoppas jag verkligen att den har fel..

Idag slutade jag skolan, gick ut med 210 poäng asnajs 1 MVG, 6 VG och 10 G tror jag det blev, alltså höjt mig 30 poäng sen förra terminen. Efter skolavslutningen så åkte jag till gustavsberg, mötte hanna på bussen också. Sen var jag med jesper ett tag. Sen åkte jag hem och har bara tagit dxet lugnt och legat och oroat mig över hästen :/ Kollat på 5 filmer typ och fixat naglarna dock blev dom OTROLIGT slarviga..


titta vad lång mustach lukas hade i sommras. Kan den inte bara växa tillbaka? :( nu har han nästan ingen..
Slagit i nageln därför det vite e helt gropigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0