Lång dag

Ska sammanfatta dagen lite kort :)
Åkte till stallet tidigt, var där 20 över 8 och skulle vara snabb. Jag var inte snabb...
Jag kom ut och red vid 11 haha! Ingen aning om hur jag lyckades med det :P
Massa var pigg och jobbig i början. Körde lite trav intervaller och lite skänkelvikning.
I galoppbacken blev hon så taggad att hon bockade och blev lite ofrivillig galopp men höll trav nästan hela backen upp. Kan berätta att jag red barbacka oxå haha.
Hem och tittade på film med kompisar. Sen åkte dom och då klädde vi gran och jag har nu slått in alla julklappar.
Sällskap på morgonen att mocka hage :)
Den skyldiga flyr...
Rida rida :)

Imorn ska jag iväg och rida Olle, sen rida lektion och efter det hem och klä en till gran ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0