mållös

Jag är helt mållös på hur fin Lukas var idag. Ibörjan var han hur spänd som helst rädd för allt och trippade om kring, när jag skrittade ut. Då tänktte jag usch vad det kommer gå dåligt, såfort jag kortade tyglarna tröck han ner ruggen och upp med huvet ungefär. Då gav jag nästan upp och tänkte rida ut helt kravlös. Men när jag såg volten så kända jag att nej, har ridit kravlöst för ofta.'

I början var han lite stel och så. Men mot slutat GAASH det var helt undebart var verkligen bara att sitta på honom och göra allting med sits och ben. Bara sitta still på honom och dansa omkring över volten.

Sen skulle jag galoppera, gick åt helvete han var så trött. Det är väldigt tungt att för honom att gå på volten. Så jag tog en galopp i båda hållen sen lät jag honom skritta. Sen fortasatte jag glida om kring på mib prins i skritt och trav.
Det här passet kan jag leva på länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0