Månritt

Var faktiskt ganska mysigt i stallet, red inte Golden då det var väldigt väldigt halt och han har inga broddar.
Massa där emot skrittade jag ut på barbacka. Månen lyste som bara den, behövde inte ens pannlampa.
Massa tyckte det var mysigt oxå att komma ut, vi var bara ute i 15 min så lyckades komma hem i lagom tid också.

Ja, här e den härliga bilden på Massa jag och min hund Svea. För er som vill veta så är hon lerig i ansiktet för hon ramlade i lera och detta ni ser på bilden hände tidigare under ridturen också och då fick hon en stor bajsfläck på sidan. Ja, inte smartaste hunden ;)
Bjuder på en till charmig bild ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha ha ha, snyggt att du klarade hålla i henne Hanna. ;)

Jag bara asgarvar när jag ser era knas bilder. Och tackar min lyckliga stjärna att ingen springer runt med kameran när jag lyckas med såna saker. ;)

Kram Jenny

2011-12-08 @ 07:22:39
URL: http://www.jennyofrazze.se
Postat av: patricia

Hej, lånade er bild från ponnysanning.com och hade den som failbild, älskade den! :D

2011-12-08 @ 10:50:12
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0