Mår ju bra osv

Är i skolan nu och har lunchrast, idag ska jag fixa lite skolgrejer efter skolan. Plugga lite och sånt, kanske oxå hinner iväg och

Haha, började skriva på detta tidigare idag men sen hann jag inte skriva klart.
Har ju varit i skolan idag, har mått illa hela dagen och haft ont i magen. Som vanligt typ, nu ska vi dock ta tag i det och se om det finns någon medecin jag kan ta för att slippa detta.

Imorgon ska jag gå i 4 luciatåg så behöver lite sömn nu så ska faktiskt gå och lägga mig nu. Eller ja om 10 min.
Har varit trött typ hela dagen så ska bli skönt att få sova :)
Ska försöka uppdatera lite bättre imorgon men kommer inte kunna uppdatea under dagen ;)

Whoop whoop, den här veckan ska vi börja trava Massa :) Bilden tagen i somras, en glad, något rund Massa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0