Min tur att blogga

Oj vad hanna har bloggat men jag har ärligt inte haft något att skriva om.

Måndag: Handla julklappar med mamma, och schabrak till lukas

Tisdag: Frisör, färga och klippa håret. Sen åka till vetrinären med katten

Onsdag: Stallet rida lukas

Torsdag: Skolavslutning

Fredag: Stallet rida lukas

Lördag: julafton, stallet rida lukas tror jag. Fira jul hos min moster

Söndag: Fira jul hos farmor och farfar, stallet rida lukas tror jag

Så ser väl min vecka ut, var på julshow i gustavsbergs stallet, inget speciellt direkt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

avgudar din häst, så sjukt fin juuu! :)

2011-12-21 @ 18:13:28
URL: http://evlingeryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0