Operation om 2dagar

Ja jag fick en fråga av ->Petra<-kolla hennes blogg vettja.. Men iaf så undrade hon varför jag ska opereras, så tänkte ta det i ett lite snabbt inlägg eftersom det kanske är fler som undrar..

Jag har då en bula/knopp/grej/vagel liknade sak på ögonlocket, fast det är dock inte en vagel. Jag stör mig på det för att den är stor så vissa ser den faktiskt.. Men jag märker inte av den alltså känner den och den stör inte mmin syn eller så, men iallafall så vill jag inte ha kva den. Så då ska jag skära bort den. Det är riktigt äckligt faktiskt, jag kommer bli bedövad men inte sövd. Sen kommer doktorn vanda ut och in på mitt ögonlock och börja skära och sånt på insidan av ögonlocket. Alltså kommer jag ha ögat öppet och se att dom håller på, uschusch inte så taggad..

Nu tror jag nog ni fattar jag ska skära bort en bula från ögonlocket helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0