Rääääserponni

Orkar inte ens ge mig in på att skriva om stalltjänsten, mockade inte så många boxar men mina armar dog ändå. Klenis i know, kom inte ihåg att det var så tungt att mocka i torv(?)

Sen vidare till Evlinge och red ut med Åsa (ägaren av stallet) och Tessan som har Golden som jag ridit en gång förut :)
Det var kul men Sigge var verkligen hyper.
Skojar inte, hade en seriös dragkamp med honom typ hela ridturen. Efter det var jag jäkligt trött i armarna.
Dock så med tanke på att han hade en jäkla fart i bakbenen och jag jobbade ihop honom så mycket jag kunde genom att bromsa så gick han jäkligt snyggt i skritten och traven.
I galoppen körde han bara upp huvudet och försökte sticka haha :P
Nästa gång jag rider honom så ska jag testa att dressyra lite :)

Han e riktigt snygg med sin riktigt vita färg och mörkgråa man i alla fall.
Julfotografering med honom oxå kanske? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0