Sista gången

Sista gången jag tittar på idol för denna omgång.
Nu åkte Moa ut så nu är det inte värt att titta på längre, men det är samtidigt bra för då kommer det förhoppningsvis ut lite låtar från henne snart ;)

Blev ingen galopp baklänges som jag ville :( Vi tittade på en Kyra Kyrklund film som jag redan sett x-antal gånger och sen frissade vi lite på några hästar. Trööök.
Veronica slaggar här ikväll för vi ska ju vara i stallet 8 imorgon... Yey...
Vi ska upp 7 och käka mackor med nutella <333 (feta ja vet haha)
Nu ska vi sova så vi orkar upp imorgon då, tänkte fota lite bilder med mobilen under dagen som jag kan lägga upp sedan. Kommer inte uppdatera här förens imorgon kväll igen.
Stallet hela dagen ju ;)

Fin bild på Korken :D

Kommentarer
Postat av: Veronica V

Nutella in my <3 :D)))

2011-12-03 @ 22:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0