Stallbiten!

Sen åkte jag till stallet, red först Prinsen, sen Wiktor och sen Lukas. Red samma runda med alla tre, bara att med prinsen skrittade jag nästan bara för han e mörkrädd så ville bara få honom lugn. Sen wiktor mest skritt pytte lite trav och en kort galopp. Men han blev också livrädd så jag var tvungen att hoppa av och leda honom för han vägrade gå förbi fick kämpa där länge, sen det stora problemet att komma upp på en 165cm hög häst.. men det gick bra. Sen då lukas som var jätte gnällig och grinig över att jag pysslade med andra och inte han så han stog och lät och små gnägga HELA tiden typ. Men sen red jag ut på han också, mycket trav och lite galopp också, för han var super pigg. rundan tar ungefär 30minuter om man bara skrittar eller så...

Wiktor idag när jag mocka, band upp han utanför boxen bara...
Ska försöka tigga till mej av hanna att hon ska fota mej ock lukas lite imorgon, hackamore och barbacka pass, så jag rider honom nu hela tiden typ, det känns bekvämast :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0