Tre vita hästar

Åkte till stallet och fixade Olle, Fanny är ju lite av en perfektionist så jag sprang runt som en galning för att hinna med allt som skulle göras. Haha, men det gick bra och Olle skötte sig ;)
Skrittade ut och joggade igång lite, pinsamt att man är så kort att man måste snurra lädrerna...
Efter att ha varit ute ungefär 20 min så red jag på volten 20 min till. Traven gick inge bra, testade lite galopp och då gick det bättre. Efter att ha galopperat lite så slappnade han av lite bättre i traven också. När jag red ut och skrittade av så tog jag även en kort galopp också. Det tyckte han var kul.
Hans trav är gigantisk och jag förstår inte hur Fanny klarar av att sitta på honom :o

Sen vidare till nästa stall, fick rida en liten ponny som heter Sprite. Red barbacka och det gick helt ok.
Hon var lite bitchig haha, nä men hon körde upp huvudet och hade det högt uppe en bit in i ridpasset. Sen kom hon loss och och gick ganska bra. Galoppen var lite si och sådär men inte missnöjd heller.
Kanske kommer film ;)

Haha, från i höstas/somras. Fanny och Olle närmast och jag på lilla Massa bredvid. Lite lagom dragkamp sådär, kan berätta att hon bockat av mig typ 20 min tidigare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0