trött på skolan, vill hem

Har varit ute och åkt skridskor med skolan nu, två ord "jag ägde", asså verkligen förfan vad jag var bra. vet inte hur jag lärt mej men åka skridskor kunde jag, snurra, ett ben, baklänges kunde till och med hålla på med en boll. var tillbaka till skolan typ halv tolv, åt lunch då och nu har vi hemkunskap, men ingen matlagning utan vi går igenom en ny uppgift som vi ska göra, inte det roligaste menmen. Sen har jag svenska då ska vi fortsätta förbereda oss för nationella. höjer mig btw i fyra ämnen iår, slöjd, matte, engelksa och teknik.  Engelska och teknik är inte helt säkert om jag höjer men ganska stor chans..

Hade vg för ett år sen i engelska, sen sänkte jag mig i våras men nu jävlar ska betygen upp igen!

(jag och wiktor i sommras)

ååh ska operera imorgon :{

 


Kommentarer
Postat av: Lydia- en stor hästälskare!

Åh va fin blogg! verkligen GRYM! ha det bra.

2011-12-07 @ 20:21:41
URL: http://hastcrazy.blogg.se/
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

hej vilken fin blogg! :D

2011-12-07 @ 20:51:59
URL: http://ponnyskruttarna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0