Vad är felet?

Jag är verkligen inte i någon julkänsla nu, min mamma och stora syster har nyss pyntat granen, vilket jag alltid brukar vara jätte taggad på att göra, nej jag låg och sov istället... somnade ca 18.20 vaknade nu 20.30 och är fortfarande skit trött. Ska gå ner och duscha sen sova igen, och så ska jag gå ner och titta på hur granen blev. Jag vill bara spola fram till april till min födelse dag, mycket mer taggad på det än en kall jävla jul, och så brukar det inte vara. Brukar älska jul, menmen

Min syster hade laddat upp en bild på granen på facebook, där har ni den!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Haha jaha:p



Han var inte så gammal då :) Haft han länge?

2011-12-12 @ 10:47:14
URL: http://emeliel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0