Vänta va?

Vet inte vad som hände med alla besökare..? Några försvann.. Aja får vll uppdatera för dom som e kvar :P
Fick rida Guilliano idag på lektionen, en stor häst som var ganska trevlig. Dock inte min typ av häst alls, man var tvungen att hålla i honom jättemycket vilket jag inte tycker om :/
Men det gick helt okej :)

Imorgon ska jag ut till Massa, ska ut och skritta i kanske en timme. Det ska bli mysigt :)
Efter det ska jag hem till Fanny, vi ska baka och så ska jag sova där och sen åker vi till stallet på morgonen. Då har jag både Massa och Sigge :D

Här har ni en bild på Guilliano som är snodd från Gurs hemsida

Kommentarer
Postat av: PATRICIA

gud vilken fin bild!

2011-12-09 @ 22:06:39
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0