Världens stoltaste ryttare♥

Idag var jag nog världens stoltaste över min häst. Hoppade lite, först en båge typ som stog där två räcken 50 och 70 kanske.  sen flyttade jag ihop det så det blev en galopp bom, 50 räcke, två galoppsprång sen ett räcke slutade på 90 cm! och han gled över det hur snyggt som helst, ååh vad han har blivit duktig! helt sjukt.

Tänkte först bara glida runt lite barbacka. men sen fick jag sluta tidigare så det var fortfarande ljust så då tänkte jag dressyra på vallen barbacka. Men så stog hindrena framme så då slutade det med barbacka hoppning. Super kul verkligen.



Har också tänkt på en sak Lukas är den ända hästen då jag ALDRIG känner av min hopprädsla! Hoppar andra häsar ändå för jag vill övervinna rädslan och det är kul. Men lukas känner jag och har aldrig känt min hopprädsla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0