Visste ni att..

Visste ni att jag älskar att rita, mest för att jag tycker det är så avslapnande att bara sitta och rita lite. Jag ritar inte så ofta, det tror jag mest för att jag inte tycker att jag är duktig på det, då tappar jag motivationen lite.. så kan det vara med ridning också, jag har nämligen extremt dåligt självförtroende.. Men som sagt, rita jag kan rita vad jag vill, det kan ta hur lång tid som helst, ingen press! Extremt skönt, bara för jag drog upp det här ämnet nu tänkte jag bjuda på lite bilder av vad jag ritat den här hösten! För inlägg utan bilder kan ju bli lite små tråkiga ;)




Första bilden är en bild av wiktor, som jag inte alls är så nöjd med, den blev inte så lik hästen om man säger det så..
Sen resten är olika moment av lukas, ingen av bilderna är direkt klara alla behöver små skusteringar eller större.. men iallafall!
Bilden lägnst ner till vänster är nyast så den är LÅNGT ifrån klar..
Bilderna jag hämtade insperation ifrån ifall det är intressant.. >klickbara bilder<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0