Where are u?

Internet e fortfarande dött tyvärr så ni får överleva med min tråkiga mobiluppdattering ;)
Red idag, både Soros och Massa. Det gick toppen att rida Soros men Massa var lite på tårna.
Red ut på Soros me Fanny på Prinsen. Vi byggde upp hinder i sommarhagen på vägen hem och hoppade. Då blev Soros glad :)
Fanny ramlade av haha! Hon får berätta mer om de själv ;)
Massa red jag barbacka på vallen med Fanny på Lukas. Hon var på tårna och såg även hon nånting inne i skogen.
Hon stog och lät som ett rådjur haha!
Jag fick även testa Lukas en kort stund och skutta lite, haha jag kan inte hoppa den hästen :P
Sen åkte vi till hööks och shoppa. Jag köpte ett par ridbyxor, ridhandskar, ett halsband till Svea och julklapp till Jenny. Eller ja, försenad ;)
Kan bara lägga upp en bild så ni får en bild på Fanny och Lukas, kommer även en film från idag så fort jag har internet ;)

Update, använder grannens internet:

139 kr

19 kr

274 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0