Årets första julklapp!

Jag är inte så mycket för vinter ridskor och vinterridstövlar tycker det blir så tjockt och inte lika snyggt (a) Men ÄLSKAR ridstövlar, och gissa vad. Idag vid matbordet frågade jag mamma om vi hade råd med ett speciellt par stövlar från hööks, så säger hon "vänta lite". Då kommer hon in med en lång sko kartong, och där i ligger exakt dom ridstävlarna. Jag som verkligen behöver ett par nya, det är ett par stilrena helt vanliga stövlar, ingen snörning :/ som det är på mina gammla.

Dom här ör fodrade med fårull i foten typ, så dom blir varma och bra, så jag kan ha dom i vinter. Ååh vad jag är glad, det behövdes verkligen för jag har varit på jätte dåligt humör hela dagen.

Bjuder på en kass mobilbild..

Kommentarer
Postat av: Såfi

Åh det är så underbart när det där händer! :)

Fett skönt med varma ridstövlar också, det har inte jag buhuhu :( haha

2011-12-01 @ 18:43:04
URL: http://evlingeryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0