Fanny bakar!


Känner mig nere e tpl, så tog först en låång dusch med ljus och grejer, sen bakade jag så jag kunde tröstäta (a)
slängde ihop snabbt och enkelt chokladbollar! Godaste receptet ever!
  • 100g smör
  • 2,5msk kaffe
  • 2,5msk kakao
  • 1msk vaniljsocker
  • 3dl havregryn
  • 1dl strösocker
ni får ursäkta hur bilderna ser ut, jag är inte kamera kunnig och jag fotade med en hand, till och med vänster ibland,men jag försökte för bloggens skull. Sen skulle jag klippa ihop dom lite snabbt, och programmet jag använde var jätte konstigt, därav att det är en kanin (?) i hörnet nästan, den gick inte att ta bort...
Men ha en fortsatt trevlig kväll, så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0