För att hålla igång det hela

För att hålla igång det hela kan ju jag också skriva om min dag, precis som hanna då har gjort.
Åkt till stallet runt halv tt, sen red jag ut med min kusin jonna. Hon har haft häst, men den gick oturligtnog bort när den var åtta för några år sen, och hon har inte ridit på tre år. Men hon fick låna lukas och jag lånade wiktor.
Det gick jätte bra lukas skötte sig toppen, och jonna var jätte glad över att få komma med ut.

vi red återvallsrundan så var uta i ungefär en timme. Wiktor var jätta fin och trampade på bra, men väldigt studsig och små stegra och resta sig lite hela tiden. Tror att det var dels för att det blåste och att han inte blev riden igår så han hade nog lite extra energi. Men sånt är bara roligt.

har ingen bild från idag s¨bjuder på en gammal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0