hemkommen

Kom hem nu, blev inte som jag tänkte att det skulle bli. Mamma hämtade mig efterskolan så skulle vi åka och ficka. Men vi slutade på donken för Linnea skulle äta. Så det blev en vanilj milkshake och en choklad muffin! Sen fortsatte vi ut mot stavsnäs två mil från gustavsberg, där linnea (min storasyster) har precisflyttat in hos sin pojkvän. Men hon har inte flyttat ut helt, hon är bara 17 och kommer bo hemma ibland också, det var en mysig liten lägenhet. Dock skulle den behövas putsas upp, tapetseras om, laga lite saker och sådär. Men annars så var det nog bra, lite synd att den var så långt bort bara. Lär ju ta ett tag och åka bus dit hela tiden, men tur att det inte är jag som bor där då!

Bild på lägenhetshuset men den e ju helt mörk och tråkig, tog den snabbt med mobilen.
så bjuder på en på min sockersöta häst, jag ser ju speciell ut men fokusen e ju ändå på Lukas!

Kommentarer
Postat av: Såfi

Han är så gullig din lilla häst! :)

2011-11-28 @ 20:58:04
URL: http://mygoodlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0