Hemma

Har kommit hem från stallet nu då. Det blev ett dressyr pass på vallen, precis som jag hade tänkt mig. Sen stog det även ett hinder uppe på 110, då blev jag bara för sugen på att hoppa när jag såg höjden. Så jag sänkte ner det till 90 och hoppade några språng. Det gick faktiskt väldigt bra. Han rev två gånger dock, men det var en gång så hade han ingen fart, så jag tänkte stanna honom så stannar han, glider på bakbenen och hoppar ändå.. Sen en gång efter jag hade ridit ett tag och då kom han lite när och var lite trött. Men passet i helhet gick bra.

Dock har han blivit lite tjaffsig i galoppen. Eller ja idag var han det, han ville mest springa omkring, haha. Fokuserade inte så mycket, och bockade lite då och då, alltså var han nog väldigt pigg idag. Men i skritten och traven var han super fin i, speciellt traven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0