Snö?

Känns som jag har missat något, får läsa lite här och var att det snöar, inget jag har märkt och det är jag himla glad för. Är inte alls ett fan av snö, räcker med att ha det två tre veckor sen ska det bort. och det ska inte komma tidigt heller, sen självaste snökaoset är bara för tröttsamt. Men sammtidigt när det är djup fin snö och solen skiner är ju helt underbart på något sett, men jag klarar mig nog ändå bättra utan det.

haha hanna laddade upp en bild från första gången vi träffades på typ 1-2 år eller så tidigt i januari iår tror jag det var. Då berättade jag att massa hade kommit till stallet och hon ville mer än gärna komma och titta på henne, sen ble hon ju då medryttare!

men iallafall så skulle hon komma dit men det blev snökaos, jag red inte alls länge. Tror det här var första gången jag ens fick se någon av dom bilderna, haha!

Och lillen har ju rakade med där också, jätte lite hovskägg :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0