At home..

Är hemma idag, lite skönt men lite tråkigt också. För igår när jag kom hem från dansen så mådde jag illa hade jätte ont i ryggen och huvudet så gick och la mig direkt. Så när jag vaknade imorse fortfarande skit ont i ryggen och i huvudet och mådde fortfarande illa. Men illamåendet har iaf gått över nu.

Men iallafall igår efterskolan så åkte jag mickis och carro hem till mig och fixade oss. Jag gjorde även naglar på mickis. Sen klockan sex åkte vi iväg mot hemmesta samlades sen var det bara att gå in och dansa. Tror jag dansade 5-7 gånger bara om ens det, dans är inte min grej hehe. Men annars var det väl lite trevligt att prata med lite folk och så, men jag kan väl säga att jag har varit med om bättre kvällar.

söt bild på mig och mickis vi tog i skolan yesterday.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0