Batman

Sitter själv och tittar på Batman The dark knight. Har inte sett den innan men velat se den väldigt länge.
Idag har varit en vanlig skoldag och efter det åkte jag till forum med två kompisar.
Köpte en lite present till min kompis som har fyllt år och har en tjejmiddag imorn.
Har varit ute med hunden och fräschat upp mig för imorn.
Ska antagligen låna en klänning av min syster, om jag inte hittar nån bra hos henne så har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig :/

Jenny smsade mig och sa att Massa är lite svullen på en kotan och haltar lite. Hon kan ha halkat eller vrikat sig när vi var ute och red igår. Stackars hästen :(
Får hoppas hon blir bra fort, känns som att antingen är hon halt eller så har hon tappat en sko.

Massa och Majsan i somras, usch vad jag saknar sommar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0