Blåsigt

Gick upp tidigt, sådär första dagen på lovet och åkte till ikea med familjen. Sedan vidare till jysk och till rusta innan jag fick skjuts till stallet.
Skulle rida ut med Patricia och Fanny men dom banga när det började snöa. Massa ska vila imorn så bestämde mig för att ta mig ut en snabb tur endå. Vädret blev bättre när jag väl kom utanför stallet :P
Var ute kanske 50 min, blåste som fan men Massa var duktig endå. Hon var lte på tårna men väldigt lugn om man tänker på hur mycket det blåste.

När jag ätit här hemma så drar jag till Clara där Hanna oxå är, får se vad vi hittar på för roligt.
Imorgon ska vi åka och hämta hem kissekatten :)

2 bilder från idag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0