Dagens ridning

Dagen började med en mattelektion och sedan åkte vi iväg och åkte skridskor.
Var ganska mysigt faktiskt, även fast jag är sjukt dålig på att åka skridskor...
Vi slutade vid 12 så var i stallet vid 1. Hade tänkt hoppa Sigge men när jag kom ner till vallen så var det väldigt isigt så fick bli volten istället.
Voltens underlag var super! Den är annars jättemjuk men nu har den stelnat lite så det är bara lite mjukt översta lagret.
Sigge förstörde dock alla mina ridplaner.
Han bestämde sig för att det var den officiella bråkdagen. Jag red kanske 1 och en halv timme. Ca 40-50 min av ridpasset bråkade han, stog stilla och vägrade gå framåt. La jag till skänkeln för mycket kickade han, idag gjorde han det riktigt jäkla högt oxå.
Han gick ganska bra när han väl gick framåt men mestadels så stog vi och bråkade. Trevligt såhär på en fredag.

Sigge i höstas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0