Dressyrlektion

Vanlig skoldag utan något speciellt, sedan direkt till stallet och fixade åt Sigge.
Älgen var desutom på besök ;) Usch, gillar inte älgar alls! Dom är så himla oförutsägbara, antingen så blir dom rädda och sticker eller så attackerar dom typ.
Nää, älgar uppskattas inte.
Möttes av en glad Sigge i hagen, han kom faktiskt travande när han såg mig. Gullig häst :)

Sedan vidare till gurra och red på Conny, en liten storhäst. Så otroligt nyttigt för mig att rida just den hästen då det är ett helt annat ridsätt.
Mycket drivning och mindre tygel. Jag är annars van vid att ha en framåt häst där man istället behöver bromsa mer än gasa.
Kommer ha träningsvärk imorgon känner jag... Drev som en tok, men det var först i slutet som det gick bra.
Då gick han fint och stadigt :)

Imorgon blir det lite porträttfotning, kanske lite ridbilder men vi får se ;)

Conny :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Naw, va söt!;) Allt bra?

2012-02-18 @ 09:54:52
URL: http://http:/egoamare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0