En bra film sviker aldrig en sjuk tjej!

Idag har jag bara kollat på film 6stycken. först kollade jag på

Crazy beautiful                              What´s your number?                Twilight 1,2,3 och 4

Har alltså legat ungefär 11 timmar och bara glott på film super skönt. Alla filmer ägde rekomenderar som! Riktiga mys filmer, samtidigt som dom kan vara lite roliga och spännande. Det var första gången jag såg Crazy Beautiful och Breaking Dawn del1. Men dom var super bra och nu blev jag jätte taggad tills breaking dawn del 2 kommer ut. Har ingen aning om när eller något är egentligen inget twilight fan, men nu vill jag bara se mer när jag sett alla 4 på rad! Imorgon blir det skola och stallet för min del så uppdaterar då, sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0