Ett ridpass i glittrande iskristaller

Dagar som denna önskar jag verkligen att jag var fotograf. Tycker det är så himla fin om man tittar ut på orörd snö och det blänker när solen speglar sig i de små snö/is kristallerna. Det var ju hur soligt som helst idag och till och med varmt.  Får väl försöka låna Linneas kamera och fota lite och se om det blir något att bjuda på, har ju inte så många bilder på min dator. Alla är på en hårddisk...

Men red ut barbacka idag, var nog ute i alla fall i 1,5h. Super mysigt red runt lite snabbt på ängar sen bara mös vidare på återvallsrundan, har filmat lite får se om det är något jag bjuder på. Lukas var hur mysig som helst idag, han ville gosa och bara svävade fram och var jätte glad när vi red. Nu är det mindre än två veckor kvar tills vi flyttar..

bild från januari månad, vad konstigt jag sitter btw :o

Kommentarer
Postat av: Ezpan - tillsätt lite färg i det vardagliga hästlivet!

SV: Haha ja, världens smartaste uppfinning borde det rankas som! ;)

2012-02-13 @ 10:31:00
URL: http://ezpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0