Food time

Kom hem vid typ 10 igår, åt och gick och la mig i princip så ingen bloggning tyvärr... Men gjorde inte så mycket. Skrittade ut på Massa med Fanny och Olle.
Vi red bara på vägen bakom stallet. Testade att trava lite men Olles långsamma trav e ju inte så långsam för Massa så jag bromsade upp henne lite extra.
Då blev Massa arg och började sparka istället. Så höll mig till skritt mest.
Travade en liten bit när vi närmade oss stallet och då var hon lite duktigare ;)

Imorgon blir det snabbt till Sigge och fixa där, kanske någon liten promenad eller dylikt. Sen vidare till Gurra och rida lektion, ska bli kul! :)

En bild från i somras, nu ska jag improvisera en pastagratäng. Haha, får se hur det går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0